Čínska analytická spoločnosť Jiguang zverejnila štatistiky zamerané na dvoch najväčších výrobcov smartfónov na čínskom trhu.
Výsledky výskumu ukázali, že fanúšikovia spoločnosti Xiaomi sú prevažne muži na úrovni 69.1% podielom. U spoločnosti Huawei je to 66% podiel.
Okrem toho ďalšie zistenie ukázalo, že väčšina používateľov Xiaomi je stredná veková skupina na úrovni 30 – 34 rokov (31.7%), za ktorou nasleduje veková skupina na úrovni 25 – 29 rokov (25.4%). Používatelia nad 30 rokov predstavujú 50% užívateľskú základňu Xiaomi. U spoločnosti Huawei je to naopak, najväčší podiel je u užíveteľov vo vekovej kategórií 25 – 29 rokov s podielom na úrovni 29.9%, nasleduje veková skupina 30 – 34 rokov na úrovni s podielom 16.5%.
Zdroj: https://www.gizmochina.com