Spoločnosť Xiaomi zaznamenala obrovský úspech v roku 2018

Hľadáš kupón, alebo pôvodný vypršal? Napíš nám do Online podpory


Poďme sa pozrieť na prehľad zaujímavých čísel o spoločnosti Xiaomi v tomto roku a taktiež v poslednom kvartáli minulého roku.

Január 2018

Viceprezident spoločnosti Xiaomi Xiang Wang zverejnil štatistiku predajností smartfónov za 1. kvartál tohto roku v Európe.

Zatiaľ čo spoločnosti Samsung a Apple zaznamenali pokles predaja svojich smartfónov medziročne v porovnaní s rovnakým obdobím minulého roku, čiže prvý kvartál, spoločnosť Huawei zvýšila predajnosť svojich smartfónov o 38.6%. Predaje smartfónov Xiaomi sa v Európe zvýšili o neuveriteľných vyše 999%.

Zdroj: https://www.facebook.com

Február 2018

Analytická spoločnosť IDC zverejnila predajnosť smartfónov za štvrtý kvartál minulého roku. Celosvetové dodávky smartfónov dosiahli 403.5 milióna kusov, čo oproti predchádzajúcemu roku predstavuje pokles o 6.3%.

Medzi TOP5 výrobcov za štvrtý kvartál minulého roku patria spoločnosti ako: Apple, Samsung, Huawei, Xiaomi, Oppo.

Spoločnosť Apple za štvrtý kvartál dodala 77.3 milióna smartfónov. Spoločnosť Samsung dodala 74.1 milióna smartfónov. Spoločnosť Huawei dodala 41 milióna kusov smartfónov. Oproti prechádzajúcemu roku tieto spoločnosti zaznamenali pokles predaja smartfónov v rovnakom období.

Spoločnosť Xiaomi dodala neuveriteľných 28.1 milióna smartfónov, vzhľadom k tomu, že rok predtým dodala len 14.3 milióna smartfónov, čo predstavuje nárast o neuveriteľných 96.9%.

Nakoniec spoločnosť Oppo dodala 27.4 milióna smartfónov.

Zdroj: https://www.gizmochina.com

Máj 2018

Generálny riaditeľ spoločnosti Xiaomi Lei Jun v otvorenom liste pre fanúšikov.

„Ďakujem za Váš záujem a podporu spoločnosti Xiaomi. Ak ste si prečítali tento list, dúfam že nevidíte len rýchle rastúcu a prosperujúcu spoločnosť, ale čo je dôležitejšie, ako propagujeme úžasný a inovatívny obchodný model, ktorý je podoprený odvahou a dôverou.

Sme viac ako hardvérová spoločnosť. Sme internetová spoločnosť založená na inováciach.

Spoločnosť Xiaomi je internetová spoločnosť s inteligentnými smartfónmi a hardvérom, ktorých jadro je pripojené k platforme IoT. Našim poslaním je neúnavne vytváranie úžasných produktov s čestnými cenami, aby všetci ľudia na svete mohli viesť lepší život prostredníctvom inovatívnych technológií.

Za posledných osem rokov každý deň je našou víziou byť priateľmi s našimi užívateľmi a byť najlepšou spoločnosťou v srdciach našich užívateľov a práve to nás motivuje k inovácií a udržaniu neochvejného zamerania sa na kvalitu a efektivitu. To nás vedie k neustálemu dosiahnutiu mnohých dôležitých milníkov.

Spoločnosť Xiaomi sme založili v apríli roku 2010. V tom čase sme mali spolu s našimi spoluzakladateľmi jednoduchý nápad – vytvoriť cool smartfón, ktorý by sme osobne milovali. Medzi 8 spoluzakladateľmi spoločnosti Xiaomi je šesť z nás inžinierov a dvaja dizajnéri. Všetci sme hardcore fanúšikmi technológií.

Úžasné produkty a čestné ceny prichádzajú ruka v ruke, sú neoddeliteľné. Len prostredníctvom budovania úžasných produktov, ktoré výrazne prevyšujú očakávania ľudí a ponúkajú čestné ceny môžeme získať srdcia našich užívateľov. Pokračovanie v inovatívnych technológiach a vytvárať vynikajúci dizajn je v našej DNA. Naši inžinieri sú posadnutí posúvaním hraníc technológií, aby prekonali očakávania našich používateľov. Neustále sa chceme zlepšovať, aby sme mohli získať trvalú dôveru a uznanie našich fanúšikov.

Inováciu máme nie len v oblasti smartfónov, ale aj v použití materiálov, displejov, procesorov, v dizajne, u ktorého sme získali viac ako 200 ocenení za priemyselný dizajn v posledných rokoch. Máme jedinečný obchodný model „triatlon“ a vybudovali sme jedinečný ekosytém v spoločnosti. Máme jedinečný model prostredníctvom online predaja, vysokú efektívnu maloobchodnú stratégiu, ktorá zahŕňa offline aj online predaji. Duch inovácie je hlboko zakorenený vo všetkom čo robíme a motivuje nás to, aby sme zrýchlili náš prieskum neznámych vôd.


V súčasnosti sme štvrtou najväčšou smartfónovou spoločnosťou na svete. Vytvorili sme mnoho inteligentných hardvérových produktov, z ktorých mnohé sú lídrami vo svojich príslušných kategóriách. Taktiež sme vytvorili najväčšiu platformu IoT na svete s viac ako 100 miliónmi pripojených zariadení. Okrem toho máme 190 miliónov MIUI aktívnych užívateľov mesačne, ktorí pravidelne využívajú naše inovatívne internetové služby.

Rýchlo sme zaviedli a zlepšili kvalitu smartfónov v Číne a položili sme pevný základ pre rast mobilného internetu v krajine. Rýchly vývoj mobilných platieb, elektronického obchodu, sociálnych sietí a krátkych videí v Číne možno v značnej miere pripísať zvýšenu mobilného internetu do života stoviek miliónov ľudí. Čína je teraz najväčším svetovým trhom s inteligentnými telefónmi so silným a živým odvetvím mobilného internetu.

Dobré spoločnosti dosahujú zisky, veľké spoločnosti tiež získajú srdcia fanúšikov. Sme hrdí na to, že sme technologická spoločnosť s mnohými fanúšikmi. Máme veľkú globálnu komunitu fanúšikov MiFans, vášnivých užívateľov, ktorí sú veľmi lojálni k našej značke, sú vysoko angažovaní v našej platforme a aktívne prispievajú spätnou väzbou. Sme hrdí na to, že sme technologická spoločnosť so vzácnou „fanúšikovskou kultúrou“.

Ako mladá internetová spoločnosť Xiaomi zdolala mnohé výzvy. V roku 2016 poklesol predaj našich smartfónov. Pre nás bolo jasné, že pretože sme sa rozvíjali tak rýchlo v našich raných rokoch, nemali sme dostatočne silný základ na to, aby sme v tom čase čelili všetkým výzvam pred nami. Zámerne sme spomalili rast, aby sme sa zamerali na posilnenie troch kľúčových aspektov nášho podnikania: inovácia, riadenie kvality a dodávky. V roku 2017 sme úspešne uplatnili tieto kľúčové aspekty, vďaka ktorým sme získali rýchly rast.

Pokiaľ viem, okrem spoločnosti Xiaomi ešte nikdy neexistovala ďalšia smartfónová spoločnosť , ktorá sa úspešne zaznamenala nárast po poklese tržieb.

Toto bol obrovský zvrat pre spoločnosť Xiaomi. Táto skúsenosť bola pre nás neoceniteľná. Posilnili sme našu riadiacu schopnosť,  rozšírili sme naše technologické základy a rozšírili sme dodávateľský reťazec, taktiež výrobné kapacity. Ešte dôležitejšie je, že náš obchodný model bol opäť otestovaný a overený. Xiaomi je viac ako hardvérová spoločnosť. Sme internetová spoločnosť založená na inováciách.

Zvýšenie efektívnosti vyplýva zo zníženia prevádzkových nákladov, najmä nákladov na predaj a marketing. Jedinečný model spoločnosti Xiaomi zaručuje, že naše výrobky sú vysoko kvalitné s čestnou cenou, čo je základom dôvery našich užívateľov v nás.

Počas prvých rokov založenia spoločnosti Xiaomi sme mali veľký sen: zlepšiť efektivitu celého podnikateľského sveta.

Napríklad v Číne tričko, ktoré stojí 15 dolárov na výrobu môže v maloobchodnom predaji sa predávať za cenu 150 dolárov. Toto je šokujúca 10 násobná cena produktu.  Vždy bolo pre mňa ťažké pochopiť, prečo sú podniky tak neefektívne. Prečo používatelia znášajú náklady na neefektívnosť? Úsilie o znižovanie nákladov sa zvyčajne zameriava na znižovanie výrobných nákladov, ktoré môžu predstavovať iba 10% celkových nákladov. Zriedka sa spoločnosti zameriavajú na odstránenie neefektívnosti predaja, marketingu a prevádzky, ktoré môžu predstavovať 90% celkových nákladov. Spoločnosť Xiaomi má vôľu a odhodlanie revolucionizovať odvetvia , na ktorých sa zúčastňujeme, a neustále sa usilujeme o nákladovú efektívnosť.

Na začiatku roku 2011 sme počas nášho prvého pracovného stretnutia zamestnancov povedali viac ako 100 zamestnancom a ich rodinám, že chceme vytvoriť inteligentné telefóny s najlepšími výkonmi a užívateľskými skúsenosťami a predávať ich len za 300 USD. V tom čase podobné modely smartfónov predávali za viac ako 600 USD.

Mnohí naši používatelia nám hovoria, že keď prehliadajú Mi Store alebo navštívia Mi Home, môžu si s istotou kúpiť každý z našich produktov, pretože vedia, že tieto výrobky majú najlepšiu kvalitu a cenu. Keď to počujem, viem, že všetka naša energia a úsilie stojí za to. To je nakoniec náš cieľ.

Dôvera našich užívateľov je základom nášho podnikania. Pokiaľ budeme aj naďalej získavať dôveru našich používateľov, bude naše podnikanie aj naďalej fungovať dobre. Spoločnosť, ktorá dokáže dosiahnuť efektívnosť na svetovej úrovni, bude mať schopnosť prežiť viaceré hospodárske cykly, nepretržite využívať nové príležitosti v priemysle a udržiavať vynikajúcu prevádzkovú výkonnosť v dlhodobom horizonte. Preto by som rád zdôraznil, že sa budeme sústrediť na podporu dlhodobých záujmov našich užívateľov v našej spoločnosti, čo zase vytvára väčšiu hodnotu pre našich akcionárov.

V súčasnosti spoločnosť Xiaomi investovala do viac ako 90 spoločností v oblasti internetu a životného štýlu a spoločne sme zmenili mnohé odvetvia. V budúcnosti bude náš ekosystém ešte väčší.

V Číne nielenže meníme priemysel, ale aj inde vo svete. Medzi viac ako 70 krajinami a regiónmi, na ktoré sme vstúpili, sme v Indii na 1. mieste z hľadiska podielu smartfónov na trhu. Až v 15. krajinách sme medzi TOP5 značkami smartfónov. Budeme aj naďalej preukazovať, že obchodný model spoločnosti Xiaomi môže byť rozšírený globálne rýchlym tempom.

Budovanie globálneho ekosystému poskytlo spoločnosti Xiaomi viac príležitostí na dlhodobý rozvoj, rozšírilo naše hranice.

Internet je v podstate transparentný, efektívny a rovnocenný. Chceme umožniť všetkým, bez ohľadu na pohlavie, etnickú príslušnosť, náboženstvo, národnosť alebo úroveň vzdelania, aby využívali výhody technológií. To je cieľ, pre ktorý všetci zamestnanci spoločnosti Xiaomi neúnavne pracujú.

Ďakujem Vám za Váš záujem o spoločnosť Xiaomi.

S pozdravom

Lei Jun (zakladateľ, predseda a generálny riaditeľ spoločnosti Xiaomi)

Zdroj: http://blog.mi.com

Október 2018

Generálny riaditeľ spoločnosti Xiaomi Lei Jun odhalil zaujímavú informáciu o predajnosti smarfónov.

Podľa generálneho riaditeľa 26. októbra spoločnosti sa podarilo dosiahnúť miľník 100 miliónov predaných smartfónov v tomto roku. Pôvodne spoločnosť plánovala predať 100 miliónov smartfónov do konca tohto roku. Znamená to, že spoločnosti sa podarilo predať 100 miliónov smartfónov o dva mesiace skôr, tak ako spoločnosť plánovala.

Zdroj: http://news.mydrivers.com

Hľadáš kupón, alebo pôvodný vypršal? Napíš nám do Online podpory

Do pár dní doma z EU skladu, poštovné zadarmo, bez poplatkov navyše