Spoločnosť Xiaomi oznamuje partnerstvo so spoločnosťou TikTok

Hľadáš kupón, alebo pôvodný vypršal? Napíš nám do Online podpory


Spoločnosť Xiaomi prostredníctvom čínskej sociálnej siete Weibo oznamila nové partnerstvo so spoločnosťou TikTok.

Spoločnosť vstupuje do strategického partnerstva so spoločnosťou TikTok, v Číne známejšou ako Douyin. TikTok je aplikácia pre smartfóny, vďaka ktorej užívatelia môžu vytvárať a zdielať videá. Práve informácie o tomto partnerstve sa nachádzajú aj na upútavke k pripravovanej udalosti dňa 10. januára, kedy spoločnosť Xiaomi predstaví smartfón novej značky REDMI.

Lei Jun vysvetľuje, že hlavným dôvodom oddelenia značiek Xiaomi a Redmi je zameranie. Zatiaľ čo značka Redmi sa zameriava na smartfóny s prijateľnou cenou, značka Xiaomi sa zameriava na špičkové zariadenia. Zariadenia Redmi sa predávajú predovšetkým prostredníctvom platforiem elektronického obchodovania, zatiaľ čo zariadenia Xiaomi nie sú zamerané na elektronický predaj.

Navyše oddelenie značky Redmi bude tiež prospešné pre značku Xiaomi, keďže spoločnosť sa na ňu bude môcť viac sústrediť. Spoločnosť má tak 3 značky smartfónov, z ktorých každý je určený pre určitý segment – Mi pre prémiové smartfóny, Redmi pre cenovo výhodné smartfóny, Pocophone pre „dostupné prémiové“ smartfóny.

Stratégia, ktorú Xiaomi prijala, je podobná stratégii, ktorú prijala spoločnosť Huawei. Kým Huawei sa zameriava na špičkové telefóny, jeho podradená značka Honor sa zameriava na vytváranie cenovo výhodných smartfónov. Spoločnosť Oppo vlani začala aj novú značku Realme , ale v priebehu niekoľkých mesiacov sa značka rozdelila od svojej materskej spoločnosti, aby fungovala nezávisle. Všetko o značke Redmi sa dozvieme už 10. januára pri predstavení nového modelu.

Zdroj: https://www.gizmochina.com

Hľadáš kupón, alebo pôvodný vypršal? Napíš nám do Online podpory

Do pár dní doma z EU skladu, poštovné zadarmo, bez poplatkov navyše